Per Arve Startet 15.Desember.2002 Del på Facebook Startet 15.Desember.2002 Hei. I kjølsvinet har jeg en 10 cm høy isvull etter et mildvær hvor jeg ikke var hjemme. Det gjør forsåvidt ingenting, etter det jeg kan bedømme. Men hvis jeg vil fjerne den uten å hugge den bort, bør jeg bruke salt? Eller er frostvæske ufarlig for glassfiberen? Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 15.Desember.2002 Del på Facebook Svart 15.Desember.2002 Jeg har i mange år brukt frostveske i kjølen på båter, har aldri sett noen skade av det. Men det kan jo bli artig å se hva andre har for mening. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Desember.2002 Del på Facebook Svart 16.Desember.2002 Issvullen ville han jo ha fjernet?Og det gjør vel ikke frostvæske blandet vann?Bruk veisalt eller hva med varmepistol?Men da må du tørke det opp. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Desember.2002 Del på Facebook Svart 16.Desember.2002 Joa,det skjønner jeg.Men det er jo nå han vil ha den fjernet. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Desember.2002 Del på Facebook Svart 16.Desember.2002 Hvis " det forsåvidt ikke gjør noenting" hadde jeg ikke giddi å bry meg om det men hadde ventet på våren Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Desember.2002 Del på Facebook Svart 16.Desember.2002 Eller bare kvervulere for sportens skyld? Sitér dette innlegget Link to post
Per Arve Svart 16.Desember.2002 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2002 Takk for svar, karer! Spørsmålet, muligens feil formulert, var egentlig om glycol skader glassfiber. Og det kan se ut som om dette ikke er tilfelle. Og hva kan man gjøre under presenningen om ikke pusle litt med det som er av småting? Samt å få noen gode råd her. Jeg heller over en liter frostvæske , rører litt rundt noen dager slik at isen smelter og pumper det så over i en kanne. Og pumper det gjennom sjøvannsiden neste høst. Etter å ha silt vekk eventuelle partikler i blandingen . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.