Storeblink Startet 9.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 9.Oktober.2008 Hei! Nå har jeg vært leser av dette forumet en god stund og fått masse råd fra denne fantastiske samligen erfarne båtfolk. For et forum! Netse år blir jeg pappa og gleder meg villt. Håper ikke det setter noen demper på båt livet, og ønsker å være litt forberedt. Har sett på linker i forumet her, men lurer på om det er noen som vet om det finnes noen bøker om det å ha med barn på båten? Storeblink Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Toril Grande: Familien til sjøs. ISBN 82-588-0269-0 "Lurer du på hva man kan gjøre for å få barn og make til å trives i båt?............" Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
umulium Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Seilmagasinet kjører for tiden en serie om emnet. Sitér dette innlegget Link to post
Storeblink Svart 11.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2008 Takk for tips! Prøvde og google den boka til Toril Grande, men fant ikke noe om den. Men fant en engelsk bok på Nautiske forllag som het Kids in the cock pit. Det høres ut som tingen! O Og skal sjekke ut seilmagasinet. Takk igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.