Frøken Fryd Svart 22.Februar.2009 Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 Hehe, kansje du skal høre med guttungen Oppsettet er ikke vanskelig men det lønner seg å ha en datakyndig ved siden av første gangen. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 22.Februar.2009 Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 Jeg tenkte jeg skulle prøve maxsea i dag(bruker til vanlig c map) men fikk ikke opp gps,n når jeg bruker maxsea?!bruker en vanlig usb gps fra clash ohlson som funker fint på c map! må jeg ha noen overgang, eller skall d funke fint på maxsea med usb??? Det kommer an på om du har kjøpt programmet eller "lånt" det. Det følger med en "dungle" dvs en plugg som skal sitte mellom GPS og datamaskin. Denne er Maxsea`s piratsikring. Ellers vil jeg si at Maxsea overgår det meste når det gjelder brukervennlighet og utbyggingsmuligheter. Bøygen er prisen. Den er tilpasset proffmarkedet. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 22.Februar.2009 Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 (redigert) Gå inn på datavalg på Gps musa og sett posision på RMC det samme på speed over ground og course over ground og hastighet (baud )på 4800 på com porten da bør du få opp noe resultat Redigert 22.Februar.2009 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.