Jump to content

Ny Bavaria 47 Cruiser lansert

Leading Edge

Recommended Posts

Eh... vet ikke hvorfor du nevner dette i en tråd om Bavarias nye 47-foter, men uansett:

Ikke av noen annen grunn annat medlemmet hei linket til traaden uten at jeg helt skjoente hvorfor.... Det var foer han redigerte innlegget sitt... Men innlegget er redigert slik at det passer bedre inn i traaden

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Ikke av noen annen grunn annat medlemmet hei linket til traaden uten at jeg helt skjoente hvorfor.... Det var foer han redigerte innlegget sitt... Men innlegget er redigert slik at det passer bedre inn i traaden

Det var vel ment som en illustrasjon av hva sk. tyskerskjøte er, det var en del bilder av den nye Dufour 45 som er løyegang midt i cocpit og med tyskerskjøte.

Det er nok riktig, men da jeg skrev innlegget saa stod det ikke noe om det., medlemmet redigerte innlegget etter at han leste mitt innlegg.... Det stod kun bildespesial eller noe slikt uten at tyskerskjoete var nevnt i det hele tatt, dermed skjoenjte ikke poenget med linken... men uansett saa er dette historie og jeg har endret innlegget slik at det passer deg og sikkert andre bedre...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

men uansett saa er dette historie og jeg har endret innlegget slik at det passer deg og sikkert andre bedre...

Det var da ikke sånn ment, :wflag: men det var litt pussig at det plutselig var en diskusjon om Dufour 45 og badestiger man ikke får tak i p.g.a. nedsenkbar badeplatform - i en tråd om ny Bavaria 47 der de dessuten nettopp har gått tilbake til de "gamle" faste badeplatformene og bort fra de nedsenkbare som Bavaria var vedlig glade i en kort stund.

M.h.t. lett tilgjengelig badestige eller ikke kunne det ha fortjent en egen tråd. :smiley:

Redigert av Krimart (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...