Slurp Startet 10.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2008 (redigert) Hei Jeg har fått rust hull i flensen og det spruter saltvann på motoren Fikk tettet dn med filler og nå er båten satt på land. Jeg har forsøkt å tette hullet fordi ingen vil sveise i støpejern. De mener den sprekker. Så nå trenger jeg hjelp for å få en lik flens bowman LR250 flens eller får noen til å lage ny. Bowman sier at det er bil produsentene som lager flensen og jeg vet ikke hvor jeg kan henvende meg. any one? mvh Aurora I Redigert 10.Oktober.2008 av Aurora I (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Disse har det meste av det som finnes av komponenter til marinisering av motorer. Har benyttet de mange ganger med godt resultat. http://www.lancingmarine.com/ Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Dette er det som vanligvis kalles eksosbend/blandebend, og har ikke noe som helst med bil å gjøre! Det er en del av mariniseringen, og kan nok skaffes fra motorleverandøren. Jeg tror nok at Bowman har misforstått deg litt her! Om de har levert hele manifoilen, har de ganske sikkert også levert eksosbendet! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bergen Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Blandebendet ligner veldig på det som jeg hadde på en Perkins 4108 m/Bowman marinisering. Jeg kjøpte nytt hos hos Euromarine i Stavanger, levert på få dager til en mye lavere pris en Universal Diesel kunne skaffe til. Jeg sendte bilder av det gamle pr mail slik at jeg var sikker på å få rett type. Euromarine .... Mob 92449483. Sitér dette innlegget Link to post
Slurp Svart 17.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2008 Takk til Bergen og MVH! Jeg har kommet i kontakt med begge. Det kommer nok et nytt blandebend i posten i vinter :-) Sitér dette innlegget Link to post
Slurp Svart 17.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2008 takker Bergen Euromarine skulle skaffe en ny til meg Sitér dette innlegget Link to post
Slurp Svart 21.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Jeg har ikke hørt en dritt fra Euromarine Derfor bestilte jeg delen fra http://www.lancingmarine.com/ i U.K ( 45$ ) De har helt lik som min i sin katalog på nettsiden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.