Jump to content

Hjelp! Bowman flens eksos ut lekker kjølevann

Slurp

Recommended Posts

Hei

Jeg har fått rust hull i flensen og det spruter saltvann på motoren :headbang:

Fikk tettet dn med filler og nå er båten satt på land.

Jeg har forsøkt å tette hullet fordi ingen vil sveise i støpejern. De mener den sprekker.

Så nå trenger jeg hjelp for å få en lik flens bowman LR250 flens

eller får noen til å lage ny.

Bowman sier at det er bil produsentene som lager flensen og jeg vet ikke hvor jeg kan henvende meg.

any one?

mvh

Aurora I

Redigert av Aurora I (see edit history)

Dette er det som vanligvis kalles eksosbend/blandebend, og har ikke noe som helst med bil å gjøre! Det er en del av mariniseringen, og kan nok skaffes fra motorleverandøren. Jeg tror nok at Bowman har misforstått deg litt her! Om de har levert hele manifoilen, har de ganske sikkert også levert eksosbendet!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Blandebendet ligner veldig på det som jeg hadde på en Perkins 4108 m/Bowman marinisering. Jeg kjøpte nytt hos

hos Euromarine i Stavanger, levert på få dager til en mye lavere pris en Universal Diesel kunne skaffe til. Jeg sendte bilder av det gamle pr mail slik at jeg var sikker på å få rett type.

Euromarine .... Mob 92449483.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...