Jump to content

Halogen lyskaster , et godt tips.

rogre

Recommended Posts

Det der er en ganske gøyal test - å sette opp 200.000 stearinlys på kaien for å sammenligne....Lys i mørket er et tema som har opptatt både seilfarende og "landfaste" mye de siste 100 åra. Jeg prøvde å finne bilde av lyskasterne som ble brukt av luftartelleriet under 2.verdenskrig - men det får vente. Jeg har noen flotte bilder fra ett av museene i Ålborg.

• 2 måneder senere...

Er spent på å høre erfaringene dine.

Kanskje vi treffes i Drøbakområdet i løpet av sesongen og kan sammenligne din nyerhvervelse med min håndholdte Maxtel HID.

Jeg har brukt så mye tid opp gjennom årene på å finne gode lyskastere at jeg ønsker at vi kan legge ut en erfaringsbase til nye som ønsker lyskastere. Det er mye dårlig kvalitet på markedet.

Kjøpte denne i dag, det må vel være en grei lampe til den prisen?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde

Hilsen Morten

Dette var interessant. Siden den er radiostyrt slipper du vel å strekke kabel? Du har sikkert strømførende i targabøylen allerede som du kan kople denne på? Erfaringer vedr. montering mottas med stor takk da jeg har tilsvarende båt og ønkser meg lyskaster. Ser ut til å være et bra tilbud.

Hilsen Morten

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...