BårdK Startet 11.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2008 Har sett igjennom noen tråder om emnet, men har vel bare sett ett innlegg hvor svaret er "nei, litt snøkosting ved snøfall holder". Har flybrigdebåt med gammelt flytrekk som kan brukes (med evt. forsterkning) - akterdekket kan jeg ha åpent. Må jeg jeg egengtlig investere kr. og tid på stativ og presenning hvis jeg er flink til børste snø i løpet av vinteren? Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 11.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2008 Nei, du må ikke. Vil du derimot ha en litt mindre bekymringsfri vinter og litt mindre arbeid ved vårklargjøring gjør du det. Snøen har en merkelig tendens til å komme akkurat når vi ikke har anledning til å måke, eller når vi er borte, eller når vi sover, eller.... Nedbør inneholder også mye dritt - uten presenning vil du nok få en god del ekstra timer med jobbing om våren for å gjøre den klar. Prøver du deg på å legge presenning uten noe form for stativ (kjøpt eller egenprodusert) vil du fort ødelegge presenning og/eller båt pga gnisninger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.