gojos Startet 15.Desember.2002 Del på Facebook Startet 15.Desember.2002 Her er min historie. Har drevet i en stamp.. kjørte v8en slik at den fikk slurpet i seg fersvann og glykol.. Lot stampen stå fordi jeg skulle bort igjen å skifte olje etter noen dager (kjøre for å varme oljen, lettere og pumpe opp) Men så kom kulden!!!! bor i Bergen norges tørreste by (og kaldeste kystby?!?) og stampen med frostveske jo den er bunnfrosset med drevet i !!!!!!!! Motorrommet har ovn 200w, men drevet med frosset vann rundt og i!!!! hvordan går det med denne??? Er der noe som kan berolige meg?? gojos i bergen Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Desember.2002 Del på Facebook Svart 16.Desember.2002 Kan du ikke ta av drevet da og få det i hus? Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 16.Desember.2002 Del på Facebook Svart 16.Desember.2002 Siden vannet frøys i stampen med frostveske blanding, hvilket blandingsforhold vann glycol brukte du ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.