Ulv I Startet 12.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2008 Hei, Den saken på bildene under her, er dette kun et filter for å skille ut vann, eller er det et et dieselfilter dette også? Når vi konserverte motoren, så skiftet vi diesel filteret som sitter på selve motoren, men dette filteret henger 30cm fra tanken. Her er et bilde jeg tok på undersiden og opp, er det grå/hvite du ser igjennom dekselet der vann? Er det bare å vri på den knotten der, så vil det dreneres via det hullet i midten der? Bør jeg skifte dette filteret også, eller holder det å rengjøre dette f.eks? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Trond Aasvoll Svart 12.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2008 (redigert) Det er grov filteret med vannutskiller. Vrir du på knotten der ja, drennerer du ut vannet som kan være i dieselen. jeg bruker å skifte dette i samme slengen og koster lite å skifte dette. Redigert 12.Oktober.2008 av De Cåsta (see edit history) Sitér dette innlegget Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
flex Svart 12.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2008 Som nevnt over, vannutskiller og grovfilter. Det er en billig forsikring å skifte dette årlig Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 12.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2008 ok, flott.. takk for svar.. da skiftes det filteret også :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.