Kasund Startet 12.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2008 For endel år sida, så vant eg eit regnsett på internett, av merket "Gill". Det blei lite brukt, men no har eg funne det fram igjenn. Men det er ikkje heilt tett, held vatn ute i ca tre timer før eg blir våt, og då spesielt på albuene! Det er litt seilaktig, med selebukse og høg krage. Har dere anbefalinger på korleis eg skal impregnere det, og/eller kva slags middel som er bra å bruke? Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Hei, først bør du sjekke den vanntette membranen om den forsatt er hel. Hvis den er OK :stikk innom en sportsforretning og si du trenger impregnering av skallbekedning. Du bør da bli tilbudt en sprayflaske. Den gir best effekt (visstnok) når du først vasker plagget, sprayer og styrker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.