Jump to content

Hvordan lage sofagruppe i daycruiser


Mr_J@n

Recommended Posts

Kunne tenke meg å bygge om innredningen i båten, har i dag førerstol, en stol på babord som peker begge veier, pluss en løsning med to puter ved siden av motorkassa akter, kunne tenke meg en sitte gruppe ( i bue)der istede, eller en slags solseng som kan kombineres som sofa :confused:

Her må det vel litt støping eller noen form for bygging av reisverk??? Noen forslag, tar imot alle ider med stor takk,

Tanken er på å ha to stoler foran med sving og sitteplasser til min 3 bak :confused:

Båten er en 21 fot Galaxy daycruiser med innenbords motor

 

mvh Jan

Link to post
Share on other sites

Hei,hva med å se nærmere på for eks. windy 22..lage ei stor solseng over hele motoren,så ett ryggstø til å slå opp for å sitte,kanskje også lage skapplass ved siden av motoren,ett på hver side(kjekt å ha)når det gjelder bord har du 2 muligheter..1.lage 2 klappbord som er hengsla opp på hver side(kan lett slås opp og ned) eller mulighet 2.kjøpe bordbraketter til å skru fast i gulvet og bordet(kan lett demonteres å stues vekk)..Hadde klappbord i min tidligere nordkapp,var veldige praktiske..sikkert fler løsninger og,bare ett innspill..

 

jan

Link to post
Share on other sites

hag et rammeverk av aluprofiler eller tre, fest tynn finerplate som du bøyer i bue og coat denne m epoxy slik at den ikke råtner ...så kan du kle eller male denne for finish...oppå bruker du vannfast finer sm underlag for putene.Og skjærer hull for stuerom m hengsler..slik har vi bygget flere bue sofaer/solsenger..  :seeya::sad:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...