Jump to content

Hvordan lage sofagruppe i daycruiser

Mr_J@n

Recommended Posts

Kunne tenke meg å bygge om innredningen i båten, har i dag førerstol, en stol på babord som peker begge veier, pluss en løsning med to puter ved siden av motorkassa akter, kunne tenke meg en sitte gruppe ( i bue)der istede, eller en slags solseng som kan kombineres som sofa :confused:

Her må det vel litt støping eller noen form for bygging av reisverk??? Noen forslag, tar imot alle ider med stor takk,

Tanken er på å ha to stoler foran med sving og sitteplasser til min 3 bak :confused:

Båten er en 21 fot Galaxy daycruiser med innenbords motor

mvh Jan

Hei,hva med å se nærmere på for eks. windy 22..lage ei stor solseng over hele motoren,så ett ryggstø til å slå opp for å sitte,kanskje også lage skapplass ved siden av motoren,ett på hver side(kjekt å ha)når det gjelder bord har du 2 muligheter..1.lage 2 klappbord som er hengsla opp på hver side(kan lett slås opp og ned) eller mulighet 2.kjøpe bordbraketter til å skru fast i gulvet og bordet(kan lett demonteres å stues vekk)..Hadde klappbord i min tidligere nordkapp,var veldige praktiske..sikkert fler løsninger og,bare ett innspill..

jan

hag et rammeverk av aluprofiler eller tre, fest tynn finerplate som du bøyer i bue og coat denne m epoxy slik at den ikke råtner ...så kan du kle eller male denne for finish...oppå bruker du vannfast finer sm underlag for putene.Og skjærer hull for stuerom m hengsler..slik har vi bygget flere bue sofaer/solsenger..  :seeya::sad:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...