volvo r-sport Startet 13.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2008 Hei. Da jeg satt å leste avisa på nett i dag tidlig fant jeg ganske fort denne: Brann på Trysnes marina Der ligger jo min båt ute enda... Kjørte ut så fort jeg kunne og så at båten var like hel... Men den var blitt noe "skitten", noe av dette er selvfølgelig ifra sesongen men jeg syntes at båten og kalesja var ganske møkkete siden sist jeg var ute til båten på lørdag... Jeg har ikkje noe bilde bevis på dette men båten ligger jo maks 100 meter fra brannstedet... Kan jeg henge meg på forsikringen til branntomta eller må jeg bruke min egen? Mvh Ragnar Sitér dette innlegget Bas i Greipstad Skru & Sladd. Medlem av: Dregg er ballast ! Link to post
Ben Sin Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 eller må jeg bruke min egen? For å vaske? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 du må nok bruke din egen forsikring vil jeg tro. Så sant du har kasko da. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Her er det hver mann sin forsikring ja! Det samme gjelder også om båten hadde brent opp. Så kasko er greit å ha... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kodvaag Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Jeg syntes du skal vaske båten selv, og la forsikringsselskapene betale ut til de som har mistet båten sin. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.