SES_71 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Hei Jeg er ganske nærme på å kjøpe en Princess 35 , men det er ikke montert septik tank i denne. Spørsmålet til alle dere blir da er det noen som har ettermontert dette og kan gi noen tips om hva slags tank som kan brukes og eventuellt hvor denne plasseres på best mulig måte. Ønsker meg en tank på ihvertfall 100l På forhånd takk for svar. Quote Link to post
REM Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 P35 er forberedt for montasje av septiktank. Jeg fikk sveiset opp en tank i syrefast, og den rommer omlag 150l. No problem. Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
SES_71 Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 Dette høres jo meget bra ut , kan du gi meg noen tips om hvor i båten denne skal ligge? Skulle også gjerne vist litt mer om mål/tegninger på denne tanken. Fint om du kan tipse meg om dette event hvor jeg kan finne noen tegninger på dette Quote Link to post
REM Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Tanken skal ligge i gulvet ved enden av trappa ned til byssa. Jeg tok mål selv og satte opp en tegning. Skal bla litt tilbake og se om jeg fortsatt har tegninga liggende. Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
SES_71 Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 Kjempe bra Tusen takk for kjapt svar Quote Link to post
Recommended Posts