Jump to content

Volvo Penta TAMD41


HJ

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg er i ferd med å kjøpe et prosjekt/restaureringsobjekt av en båt på 41 fot.

 

I den sitter det to helt nye TAMD41 m/gear og instrumenter. Det jeg lurer på er hva jeg kan regne med å få igjen for disse hvis prosjektet går i vasken. De har kun 100 timer gangtid, og jeg tror det er ca. 140 hk.

 

De ser meget pene ut. Er de vanskelige å selge ?

 

HJ

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

I den sitter det to helt nye TAMD41 m/gear og instrumenter. Det jeg lurer på er hva jeg kan regne med å få igjen for disse hvis prosjektet går i vasken. De har kun 100 timer gangtid, og jeg tror det er ca. 140 hk.

HJ

Helt nye TAMD 41 vil si 2004- modell ikke sant?  Disse kalles TAMD41P så vidt jeg husker og yter omlag 200 HK. Svært populære og lettsolgte motorer. Sjekk bruktprisen hos nærmeste VP forhandler.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...