tilsjos.no Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Hei, alle sammen! Nå har vi to guttene fra Drammen kommet ut med det største nummeret vi har gitt ut hittil, 40 siders lesestoff, det er ikke dårlig. Her er det prøvekjøring av Hav 27, litt om Båter i Sjøen, Lofoten og mye, mye mer For å se mer, klikk deg inn på hjemmesiden vår: www.tilsjos.no for mer info. Bladet koster 25 kr, og det er mulighet for å få det i PDF format tilsendt på pc. Mvh Til Sjøs Quote WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
tilsjos.no Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Det er bare å spørre om ting hvis dere lurer. Til Sjøs Quote WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
tilsjos.no Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 Her er bildet av bladet! 40 sider! Mye og lese om, prøvekjøring, nyheter, lofoten og mye mye mer. Send en e-post til Herman for mer info eller bestilling, herman@tilsjos.no Quote WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
roaldbj Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Har dere ordnet en ordning for bestilling og betaling via elektroniske systemer? I så fall kommer jeg sikkert til å kjøpe noen eksemplarer. Har dere vurdert livslangt medlemsskap - eksempelvis med en "høy" avgift som sikrer livslangt medlemsskap. Jeg kjøpte et slikt medlemsskap i Turistforeningen for noen år siden og har "tjent" mye på dette. Quote Link to post
tilsjos.no Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 Har dere ordnet en ordning for bestilling og betaling via elektroniske systemer? I så fall kommer jeg sikkert til å kjøpe noen eksemplarer.Har dere vurdert livslangt medlemsskap - eksempelvis med en "høy" avgift som sikrer livslangt medlemsskap. Jeg kjøpte et slikt medlemsskap i Turistforeningen for noen år siden og har "tjent" mye på dette. Vi har ikke ordnet noe ordentlig bestilling og betaling via nett, vet ikke hvordan jeg får det til. Kanskje det kan være noe, medlemskap, men får se, vi er fortsatt unge, og vet ikke hvor lenge vi skal holde på, men lenge til enda håper jeg. Har du noen forslag til hvordan vi kan lage et skjema på nettet som du fyller ut og sender? Quote WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Ribtjenester Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 sender du meg dette bladet også har kjøpt av deg før, har du adressen min? Quote www.ribtjenester.no Link to post
tilsjos.no Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 sender du meg dette bladet også har kjøpt av deg før, har du adressen min? Jeg vet ikke, send en mail til Herman, herman@tilsjos.no så får du beskjed om det. Takk for at du velger å kjøpe bladet vårt Quote WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Ribtjenester Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Har ikke fått regning fra dere får jeg høre fra kona mi, dette bør jo sjekkes opp med regnskapsavdelinga deres. Quote www.ribtjenester.no Link to post
tilsjos.no Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 Har ikke fått regning fra dere får jeg høre fra kona mi, dette bør jo sjekkes opp med regnskapsavdelinga deres. ok, da beklager vi! Skal si ifra med en gang at de skal ordne opp i det. Quote WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Ribtjenester Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 ok, da beklager vi! Skal si ifra med en gang at de skal ordne opp i det. Er ikke noe å beklage det men da sender du bare faktura på begge bladene Quote www.ribtjenester.no Link to post
tilsjos.no Posted November 5, 2008 Author Share Posted November 5, 2008 Det her bra! Quote WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Recommended Posts