Jump to content

Nytt høstnummer fra Til Sjøs

tilsjos.no

Recommended Posts

Hei, alle sammen! :smiley:

Nå har vi to guttene fra Drammen kommet ut med det største nummeret vi har gitt ut hittil, 40 siders lesestoff, det er ikke dårlig.

Her er det prøvekjøring av Hav 27, litt om Båter i Sjøen, Lofoten og mye, mye mer :smiley:

For å se mer, klikk deg inn på hjemmesiden vår: www.tilsjos.no for mer info.

Bladet koster 25 kr, og det er mulighet for å få det i PDF format tilsendt på pc. :smiley:

Mvh Til Sjøs

• 3 weeks later...

Har dere ordnet en ordning for bestilling og betaling via elektroniske systemer? I så fall kommer jeg sikkert til å kjøpe noen eksemplarer.

Har dere vurdert livslangt medlemsskap - eksempelvis med en "høy" avgift som sikrer livslangt medlemsskap. Jeg kjøpte et slikt medlemsskap i Turistforeningen for noen år siden og har "tjent" mye på dette.

Har dere ordnet en ordning for bestilling og betaling via elektroniske systemer? I så fall kommer jeg sikkert til å kjøpe noen eksemplarer.

Har dere vurdert livslangt medlemsskap - eksempelvis med en "høy" avgift som sikrer livslangt medlemsskap. Jeg kjøpte et slikt medlemsskap i Turistforeningen for noen år siden og har "tjent" mye på dette.

Vi har ikke ordnet noe ordentlig bestilling og betaling via nett, vet ikke hvordan jeg får det til. Kanskje det kan være noe, medlemskap, men får se, vi er fortsatt unge, og vet ikke hvor lenge vi skal holde på, men lenge til enda håper jeg.

Har du noen forslag til hvordan vi kan lage et skjema på nettet som du fyller ut og sender?