Jump to content

Bruker manual Yanmar 6LP

arnearmoa

Recommended Posts

• 3 måneder senere...

Det tror jeg er den som jeg fikk lagt inn på dokumentarkivet. Det er installasjonsmanual jeg lurer på nå. Særlig i og med at min motor sannsynligvis skal i båten i første halvdel av februar.

Hvis jeg bare hadde husket hvor jeg fant den servicemanualen på nettet, kunne jeg kanskje funnet komplett installasjonsmanual også. Kan ikke skjønne at den i dokumentarkivet er fullstendig, og føler at det blir bekreftet når det står Volum 3 på den.

Redigert med engang:

Det var 6LP jeg snakket om også. Det var visst 6LYen du fant nå :O)

Redigert av arnearmoa (see edit history)

Bra side det der. Så faktisk litt kjent ut. Og service manualen var klin lik den jeg fant på nettet for lenge siden og fikk lagt inn i dokumentarkivet.

Ser ikke bort fra at det var der jeg fant den. Det ligger også bruker manual der.

Men installasjons manual er det jeg mangler nå. I dokumentarkivet har håpløs lagt inn en zip fil, men den ser ut til å ikke dekke alt. Og det står Volum 3 på den, så jeg tror det må finnes noe mer. Jeg har sent en IM, men jeg ser han ikke har vært innlogget siden juledagen, så jeg vet ikke når jeg evt. får svar, eller om han har resten.

Noen som vet noe mer?

Mvh Arne Armoa

PS

Hvis det er noen i Oslo-Drammen området som har papirkopi, kan jeg scanne den inn hvis jeg får låne den en dag.

Ojsann! Nå tror jeg at jeg fant noe på boatdiesel.com!

Men jeg fant også delekatalog, og når jeg lastet ned den først, så fikk jeg ikke lastet ned installasjonsmanualen. De har begrensninger etter hvor mye du har betalt for abonnement der. Meldingen jeg fikk gikk på overskridelse av "daglig dose", så det er mulig jeg kan prøve igjen imorra (søndag blir det vel).

Mvh Arne Armoa

Redigert av arnearmoa (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...