arnearmoa Startet 16.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2008 Nå ligger det installasjonsmanual og servicemanual for Yanmar 6LP i dokumentarkivet. Fins det en brukermanual? Det ville jeg i så fall gjerne hatt. Mvh Arne Armoa Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 17.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2008 Er lagt inn. Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 17.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2008 Glimrende! Tusen takk! Mvh Arne Armoa Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 17.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2008 (redigert) Det er vel greit å anta at den som er lagt inn for 6LPA-STP er kliss lik den for 6LP-STE, som min 290hk heter? Mvh Arne Armoa Redigert 17.Oktober.2008 av arnearmoa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 17.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2008 Ja tror ikke det skal være forskjell Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 19.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2008 Det er forskjellig navn på giret også. Er det noen forskjell på Hurth HSW630A1 og Hurth ZF63A1? Mvh Arne Armoa Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 19.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2008 Jeg tror at du finne de fleste manualene til Hurt ZF gir i denne lenken: http://www.zf-marine.com/ZF/Downloads/inde...&ManGroup=5 Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 19.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2008 Takker og bukker. Ser ut til at det er akkurat samme gir, ja. Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 30.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 Den installasjonsmanualen til Yanmar 6LP som ligger i dokumentarkivet ser ut til å være Volum 3. Er det noen som har resten? Mvh Arne Armoa Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 30.Januar.2009 Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 Jeg har en service-manual i pdf-format som er på 8 MB. Jeg kan evt. forsøke å sende denne. Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 30.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 (redigert) Det tror jeg er den som jeg fikk lagt inn på dokumentarkivet. Det er installasjonsmanual jeg lurer på nå. Særlig i og med at min motor sannsynligvis skal i båten i første halvdel av februar. Hvis jeg bare hadde husket hvor jeg fant den servicemanualen på nettet, kunne jeg kanskje funnet komplett installasjonsmanual også. Kan ikke skjønne at den i dokumentarkivet er fullstendig, og føler at det blir bekreftet når det står Volum 3 på den. Redigert med engang: Det var 6LP jeg snakket om også. Det var visst 6LYen du fant nå :O) Redigert 30.Januar.2009 av arnearmoa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 30.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 Men den ligger jo heller ikke i dokumentarkivet. Der er det ingenting for 6LY. Det kan jo tenkes noen andre enn meg veldig gjerne vil at du legger inn den der. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 30.Januar.2009 Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 Her finner du det du trenger til Yanmar http://www.forsmarin.se/AlbinMotor/ovrigtYanmar.html Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 30.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 Bra side det der. Så faktisk litt kjent ut. Og service manualen var klin lik den jeg fant på nettet for lenge siden og fikk lagt inn i dokumentarkivet. Ser ikke bort fra at det var der jeg fant den. Det ligger også bruker manual der. Men installasjons manual er det jeg mangler nå. I dokumentarkivet har håpløs lagt inn en zip fil, men den ser ut til å ikke dekke alt. Og det står Volum 3 på den, så jeg tror det må finnes noe mer. Jeg har sent en IM, men jeg ser han ikke har vært innlogget siden juledagen, så jeg vet ikke når jeg evt. får svar, eller om han har resten. Noen som vet noe mer? Mvh Arne Armoa PS Hvis det er noen i Oslo-Drammen området som har papirkopi, kan jeg scanne den inn hvis jeg får låne den en dag. Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 30.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 (redigert) Ojsann! Nå tror jeg at jeg fant noe på boatdiesel.com! Men jeg fant også delekatalog, og når jeg lastet ned den først, så fikk jeg ikke lastet ned installasjonsmanualen. De har begrensninger etter hvor mye du har betalt for abonnement der. Meldingen jeg fikk gikk på overskridelse av "daglig dose", så det er mulig jeg kan prøve igjen imorra (søndag blir det vel). Mvh Arne Armoa Redigert 30.Januar.2009 av arnearmoa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.