Jump to content

Kan Bavaria eiere som er interessert i egen klubb melde seg her.

Ribtjenester

Recommended Posts

Ta kontakt igjen folkens,direkte med formann. Har meldt meg ut av hele Bavariaklubben,og nettsiden ble mer og mer uinntressant.At dere kan mene den er myntet på bare seilåtfolk,kan jeg ikke helt forstå.Det er nesten bare motor/elektronik mm,og svært lite seilrelatert stoff,ihvertfall slik jeg oppfatter det.

Forumet passer mye bedre pr dd for dere med motorbåt,og for "seilbåteiere som bruker sin Bavaria som motorbåt".Ikke noe galt i det egentlig, :wflag: men etterhvert mindre inntressant for oss som liker å snakke/diskutere seil/rigg/seiltrim mm.

mvh

fem@il

Følger en del med på bavariaklubben for seilbåter og meldte meg akkurat inn der siden jeg da får seilmagasinet til en lavere pris enn ved å holde det direkte selv.

Meldte meg akkurat ut av Bavariaklubben av samme grunn: Gidder ikke å få seilblader i abonnement. Har aldri tid til å lese dem hjemme, de går i papirsøpla uåpnet. Har mye mer glede av å kjøpe disse på flyplasser o.l. når jeg har tid å slå ihjel. Men dersom jeg har sett forsiden av et blad i haugen hjemme får jeg meg ikke til å kjøpe det om igjen hos Narvesen. Skal melde meg inn igjen om jeg får muligheten til medlemskap uten abonnement på noe blad.

S/Y Surprise

Hei GK (Bavaria,Morten), når var det treff med båtplassen.no :confused: ??

(dette er også en test for å se at visningen blir riktig - nytt medlem, vet at tråden ikke gjelder personlige meldinger).

Min båthistore hittil:Armstrong 7ft,With8,with10,Terjesenjolle,A-jolle,Hurricane 370,Hurricane 470,Quicksilver380e,Kragerøsnekke 24ft,Searay 23fot, Nidelv 28 m/Zodiac 270 (bakpå). LE7815, MMSI 257930490

Lysholm

Velkommen til Båtplassen.

Hortentreffet er helgen 19-21 Juni i Horten. Se treffsiden og meld deg på:

http://www.fotopaadvd.com/horten2009/page2.html

Her på båtplassen debatteres temaer som oftest er saklige, og om noe ikke er ihht. BP`s regelverk så er det våre eminente moderatorer som regulerer det hele, og gjør at BP er det beste forumet for oss som er opptatt av båt.

Per Harald :seeya:

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Regner med at dette er den rette plassen å spørre : Hva er de vesentligste forskjellende på en Bavaria 32 sport 2004 mod. og en Bavaria 34 sport 2002 mod. Bortsett fra at den ene er 2 fot større selvfølgelig. Ser at det står mange 32 sport til salgs på finn og en 34. Er det videre, stor forskjell opp til en 35 sport fra en 34 ? Her er det i hvertfall stor forskjell i pris.

Bortsett fra at den ene er 2 fot større selvfølgelig.

Bavaria32Sport (som jeg har) er 1020 lang. 34 Sport er 1070 lang.

34 har litt lengre badeplattform, vegg mellom frontkabin og salong(32 har forheng). Toalett og salongen ser nogenlunde like ut. 2xKAD44 er dyrt mhp ventiljustering hver 200 time hvis man ikke gjør det selv. Helt ventildeksel over alle 6 sylindre, hvor dieselrørene går over dekselet. For å ta vekk røreene, må oljefilter av, samt EVC må av. KAD32 har ventildeksler til 1 og 1 par mec sylindre, samme som KAD43.

mvh

Bavaria32sport

Redigert av Bavaria32Sport (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

• 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...