Ingar Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Vi får ingen svar på henvendelser og tolker det som lite interesse. Jeg har forsøkt å få en link til BP på linksiden deres, gitt antall innlegg hos oss om Bavaria ville jeg trodd det kunne vært av interesse for medlemmene over der. Men intet har skjedd, svar har jeg heller ikke fått. (Vi har selvsagt link dit.) Sitér dette innlegget Link to post
fem@il Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Ta kontakt igjen folkens,direkte med formann. Har meldt meg ut av hele Bavariaklubben,og nettsiden ble mer og mer uinntressant.At dere kan mene den er myntet på bare seilåtfolk,kan jeg ikke helt forstå.Det er nesten bare motor/elektronik mm,og svært lite seilrelatert stoff,ihvertfall slik jeg oppfatter det. Forumet passer mye bedre pr dd for dere med motorbåt,og for "seilbåteiere som bruker sin Bavaria som motorbåt".Ikke noe galt i det egentlig, men etterhvert mindre inntressant for oss som liker å snakke/diskutere seil/rigg/seiltrim mm. mvh fem@il Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 3.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Nå er domene registrert og jeg kommer tilbake med mer. Naboen lager nettside Håper på skikkelig respons. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Finn Erik Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Gratulere og velkommen til en ny merkeklubb Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Følger en del med på bavariaklubben for seilbåter og meldte meg akkurat inn der siden jeg da får seilmagasinet til en lavere pris enn ved å holde det direkte selv. Meldte meg akkurat ut av Bavariaklubben av samme grunn: Gidder ikke å få seilblader i abonnement. Har aldri tid til å lese dem hjemme, de går i papirsøpla uåpnet. Har mye mer glede av å kjøpe disse på flyplasser o.l. når jeg har tid å slå ihjel. Men dersom jeg har sett forsiden av et blad i haugen hjemme får jeg meg ikke til å kjøpe det om igjen hos Narvesen. Skal melde meg inn igjen om jeg får muligheten til medlemskap uten abonnement på noe blad. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Per Harald Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Bavaria.Morten Bra kjempa. Søknad om medlemsskap er herved fremmet. Jeg gratulerer oss Bavaria eiere med kommende klubb. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 4.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Blir spennende og se hva vi kan få ut av dette:-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ludde Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Veldig bra Bavaria.Morten, jeg gleder meg Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Lysholm Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Hei GK (Bavaria,Morten), når var det treff med båtplassen.no ?? (dette er også en test for å se at visningen blir riktig - nytt medlem, vet at tråden ikke gjelder personlige meldinger). Sitér dette innlegget Min båthistore hittil:Armstrong 7ft,With8,with10,Terjesenjolle,A-jolle,Hurricane 370,Hurricane 470,Quicksilver380e,Kragerøsnekke 24ft,Searay 23fot, Nidelv 28 m/Zodiac 270 (bakpå). LE7815, MMSI 257930490 Link to post
Per Harald Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Lysholm Velkommen til Båtplassen. Hortentreffet er helgen 19-21 Juni i Horten. Se treffsiden og meld deg på: http://www.fotopaadvd.com/horten2009/page2.html Her på båtplassen debatteres temaer som oftest er saklige, og om noe ikke er ihht. BP`s regelverk så er det våre eminente moderatorer som regulerer det hele, og gjør at BP er det beste forumet for oss som er opptatt av båt. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 4.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Halioisan kompis, nå kommer kranbilen snart, skal du være med og sjøsette. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Finn Erik Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Regner med at dette er den rette plassen å spørre : Hva er de vesentligste forskjellende på en Bavaria 32 sport 2004 mod. og en Bavaria 34 sport 2002 mod. Bortsett fra at den ene er 2 fot større selvfølgelig. Ser at det står mange 32 sport til salgs på finn og en 34. Er det videre, stor forskjell opp til en 35 sport fra en 34 ? Her er det i hvertfall stor forskjell i pris. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 (redigert) Bortsett fra at den ene er 2 fot større selvfølgelig. Bavaria32Sport (som jeg har) er 1020 lang. 34 Sport er 1070 lang. 34 har litt lengre badeplattform, vegg mellom frontkabin og salong(32 har forheng). Toalett og salongen ser nogenlunde like ut. 2xKAD44 er dyrt mhp ventiljustering hver 200 time hvis man ikke gjør det selv. Helt ventildeksel over alle 6 sylindre, hvor dieselrørene går over dekselet. For å ta vekk røreene, må oljefilter av, samt EVC må av. KAD32 har ventildeksler til 1 og 1 par mec sylindre, samme som KAD43. mvh Bavaria32sport Redigert 4.April.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Finn Erik Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Det du sier er at der er minimal forskjell, bare litt mer fart, men mye større kostnad og drifte ? Mener du /dere at 2 x kad. 32 er nok motorkraft til en så pass "stor" båt som en Bavaria 32 sport? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Jepp. Vi krutter avgårde med marsjfart 27 knuter. Halvfulle tanbker av alt mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Victora III Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Veldig bra, Morten!! Spent på resultatet Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 4.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Ja blir artig og se responsen, vil ikke gå ut med adressen før adressen er helt ferdig registrert og den står på navnet mitt. Det tar ca 5 dager, vil jo ikke at noen andre skal rappe domene. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 6.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Jeg trenger en frivillig som kan være med og gjøre litt her. Ikke mye men greit og ha med en som har noe formeninger om emner og hvordan vi legger opp løpet videre. Send meg en im hvis du er intresert. Hilsen MOrten Kristiansen Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
oyvind1234 Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 (redigert) Nå er jeg spent, mr. Kristiansen, Blir en 100 lapp fattigere snart Redigert 6.April.2009 av oyvind1234 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Bavaria.Morten. Flott initiativ. IM sendt. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 6.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Nå er jeg spent, mr. Kristiansen, Blir en 100 lapp fattigere snart Det trur jeg også. Se link: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=51799 Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Luigi Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 For de av dere som er på fjesboka kan dette være av interesse: http://www.facebook.com/home.php?ref=home#...7304&ref=nf Startet opp for få minutter siden:) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 20.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Domenene vi har fått er: WWW.bavariaklubb.no Og www.bavariamotorbåt.no. Vi kommer tilbake med mer i løpet av kort tid. Luigi hjelper til så dette skal bli veldig bra. Titt gjerne på linken til Luigi Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Vi jobber veldig med saken om dagen og det nærmer seg. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
skorg Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Er også med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.