Bavsport Svart 12.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2009 I`m in Sitér dette innlegget Link to post
Romsdaling Svart 12.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2009 Hei igjen Morten! Jeg er med Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Hei Morten. Hvordan går arbeidet med ny klubb? Gleder meg Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Per Harald Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Hei Morten Jeg vet dere jobber med saken, men jammen er jeg utålmodig og spent. Mens Masø ligger inne tørt og godt i snøværet kunne Bavaria hendelser være av positiv opplevelse I`m in. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
mhemil Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Blir spennende om dere/vi klarer å etablere en kritisk masse slik at det blir fart og dynamikk på forumet. Håper dette blir bra, og jeg vil da multiprosessere og ha BP.no og BP.BMB.no oppe på hver sin skjerm Bla. ser jeg frem til erfaringsoverføringer, råd og tips, detaljerte beskrivelser av utstyr, ekstrautstyr osv. Alt dette vil bli enklere i et dedikert forum. Her på BP vil slike "sære" titler raskt synke nedover på listen for så å drukne alt for fort. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Hvordan står det til med www.bavariaklubb.no om dagen? Sitér dette innlegget Link to post
K-7 Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Jeg er med Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 2.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2010 Ser ut som `Bavaria Morten `har gått i vinterdvale. Sitér dette innlegget Link to post
leh Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Jeg er med Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Ser ut som `Bavaria Morten `har gått i vinterdvale. Jeg er høyst våken men LUIGI flaager på halv stang trur jeg. Skal mase enda mer de neste unene, ellers har vi jo Per Harald i bakhådt som en plan B Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
SRA Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 var ikke denne opprettelsen et svar på at Bavariaklubben var trege? med all respekt så har er det litt opp som en hjort ned som en....... Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Se her ja. Der fikk vi den. Opp som en....... Ja ja Morten. Da får jeg ringe deg i morgen. Her er det flere som støtter oss, så vi får sette av litt tid. Nå er jeg mest bekymret for utsetting av båten samme uken som deg. Registrerer at du har endret fra 19/3 til uken etter. Med isen vi har nå så fleiper de på Framnes om at de skal montere meier på båten. Kansje vi får arrangere stiftelsesmøte i påsken??? Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Liuigi har båten bak deg og skal ut til påske han også. Det er den 38`n som jeg leverte der nede:-) Vedr. isen så kommer det vel masse østavind som blåser isen inn til oss:-), og da er problemet deres og jeg plir passasjer i skuta til luigi. Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Tuppelure Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Supert Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Hva skjer? Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
lassal Svart 21.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2010 Å sette opp ett diskusjonsforum/hjemmeside for en "Bavariaklubb" er jo en smal sak og børe være oppe å gå innen ett par timer (med eventuelle justeringer senere).. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 21.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2010 Liuigi har båten bak deg og skal ut til påske han også.Hilsen Morten På Flatstrand??? Lenge leve optimismen..... :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
bono Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Hei, bavaria klubb hadde vore stas vettu :-). Eg er med, Rune Fylkesnes. Bavaria 35 Sport 2006 mod Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 29.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2010 Nå som Luigi har kommet ut av dvale, så kansje vi kan få en oppdarert rapport vedr klubben vår hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Renita Svart 31.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 Hei, Hvordan går det blir det noe klubb eller? Har kjøpt meg Bavaria jeg å så om det blir klubb så vil jeg være med Mvh B Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 31.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 Jada det begynner og nærme seg:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Per Harald Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Finn Erik. Båten ligger på vannet som planlagt, og vi er ute i påsken. Det var Verdens Ende forrige helg. Men som du antyder: Min optimisme holdt ikke til isfritt Flatstrand så nå er jeg sånn derre båtnomade, som tar den plassen jeg får fra uke til uke. Har noen å velge mellom så det går bra. Havner vel til slutt i Stavern og tenker jeg. Ellers er det tåke, regnbyger og sørlig bris 6 ute, og 23 grader og vindstille inne. Vi driver med det vi skal gjøre i båt. Kooooser oss gløgg i hjel. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
RSy Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Jeg har nylig kjøpt meg Bavaria 30, og er gjerne med! Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Grattis med ny båt rsy. Fin båt. Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Renita Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Gratulerer med ny flott båt RSy Mvh B Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.