Jump to content

Kan Bavaria eiere som er interessert i egen klubb melde seg her.

Ribtjenester

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Blir spennende om dere/vi klarer å etablere en kritisk masse slik at det blir fart og dynamikk på forumet. Håper dette blir bra, og jeg vil da multiprosessere og ha BP.no og BP.BMB.no oppe på hver sin skjerm :smiley: Bla. ser jeg frem til erfaringsoverføringer, råd og tips, detaljerte beskrivelser av utstyr, ekstrautstyr osv. Alt dette vil bli enklere i et dedikert forum. Her på BP vil slike "sære" titler raskt synke nedover på listen for så å drukne alt for fort.

• 2 måneder senere...

Se her ja. Der fikk vi den. Opp som en.......

Ja ja Morten. Da får jeg ringe deg i morgen. Her er det flere som støtter oss, så vi får sette av litt tid.

Nå er jeg mest bekymret for utsetting av båten samme uken som deg. Registrerer at du har endret fra 19/3 til uken etter. Med isen vi har nå så fleiper de på Framnes om at de skal montere meier på båten.

Kansje vi får arrangere stiftelsesmøte i påsken??? :cheers:

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Finn Erik.

Båten ligger på vannet som planlagt, og vi er ute i påsken. Det var Verdens Ende forrige helg. :yesnod:

Men som du antyder: Min optimisme holdt ikke til isfritt Flatstrand så nå er jeg sånn derre båtnomade, som tar den plassen jeg får fra uke til uke. Har noen å velge mellom så det går bra. Havner vel til slutt i Stavern og tenker jeg.

Ellers er det tåke, regnbyger og sørlig bris 6 ute, og 23 grader og vindstille inne. Vi driver med det vi skal gjøre i båt. Kooooser oss gløgg i hjel.

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...