RSy Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Tusen takk, må virkelig si at jeg gleder meg! Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 RSy: Gratulerer med ny båt og et "godt valg". Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
RSy Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Ja, jeg har behov for å gå over fra daycruiser til cabincruiser da jeg stort sett bor i båten om sommeren. Så jeg kommer fra en Nordkapp 760 og har lenge kikket på Bavaria. Nå kom endelig byttet, og dette skal bli en bra sommer. Målet er jo en Bavaria 37 på sikt :) God sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Får henge meg på denne tråden, siden jeg har skaffet meg en 32 sport. Er det noen klubb oppe og går? Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
mhemil Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Gratulerer med flott båt. Ingen side er oppe å går så vidt jeg vet. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 9.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Nei desverre, har gitt opp og mase på Luigi. Hilsen MOrten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.