hifo Svart 27.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 gratulerer. det kan ikke være noe ukjøp. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Kodvaag Svart 27.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 I dag var jeg å signerte kontrakt å overleverte 64000 kr. Var en tur nedom nyervervelsen for å hente noen papirer tar samtidig en titt på motoren.Finner ut at det er satt inn en uorginal oljepeilepinne.Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt ny original. roy_n Innehaver Simen Malerbaken kan mye om Mercedes, og selger billige Mercedes deler. http://www.stjerneservice.no/ Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Polarn Svart 27.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2008 Handla mye deler til min MB fra Simen. Han møter deg t.o.m. personlig om ikke annet passer. Topp stjerneservice. Kan jo også spørre i mb forumet. http://www.mercefreaken.com/forum/index.php Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
roy_n Svart 29.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2008 Da har jeg sendt en mail til Simen Malerbaken, får se om han klarer å få til det jeg trenger av deler. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 29.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2008 Er båten pakka inn eller Roy? Nå snør det jo digre kjerringer her, og sikkert hos deg også! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
roy_n Svart 30.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2008 Er pakket inn men,skal bygge a takk over den så jeg slipper å passe på så det ikke ligger snø på den. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 15.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2009 (redigert) Da er sommeren unnagjort å jula nærmer seg fort. Har fått brukt høsten flttig, etter opptak av båten har jeg byttet motor det ble en VP2030 1997 mod som er overhalt pga varmgang har fått med dokumentasjon og garanti. Jeg betalte 28000,- for den ,solgte den som sto i båten for 10000,- så ny motor ble ikke så altfor dyrt. Jeg monterte hydradrive aksel den kostet 4700,- men det var jammen en god investering gjorde at montering av motor gikk som en lek slapp alt arbeide med oppretting. Nå har jeg igjen noe småteri som skal oppgraderes på innredningen, men det får jeg ta til våren. roy_n Redigert 15.Desember.2009 av roy_n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 15.Desember.2009 Del på Facebook Svart 15.Desember.2009 Så bra Roy! Nå har du båt i mange år, det sa jo også jeg når jeg kjøpte min Sollux. Jeg har nå min til salgs, og har flyttet badebuksa over i en Nidelv 26. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
roy_n Svart 18.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2010 Nå er båtsesongen godt i gang her på mjøsa.Dette er første sommeren med bra motor i solluxen, jeg angrer ikke på at jeg tok jobben med motor bytte det er to forsjellige verdner den gammle merc motoren røyk og lukte dritt når den var i gang VP motoren jeg satte inn går som en drømm. Nå bare koser vi oss på vannet. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 20.Juli.2010 Del på Facebook Svart 20.Juli.2010 Bra! Man skal kose seg! Jeg har passert 50 motortimer og ca 20 overnattinger hittil i år i min Nidelv. Hva marser du i nå, med ny motor? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
roy_n Svart 20.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2010 Litt sent svar til tom-ass beklager det. marsjfarten er ca 6,5 knop toppfart ca 9. Tror jeg kunne fått litt høyer toppfart hvis jeg byttet propell, har en 17/12 nå men tror jeg skulle hatt 16/12 da jeg ikke får mer en 3000 o/min VP oppgir at max er 3600. Får se om jeg skifter propell til vinteren. Har planer om å oppgradere inredning i vinter også. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 14.September.2010 Del på Facebook Svart 14.September.2010 Hei , hva er drivstoffforbruket i snekka? Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 14.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2010 Det er ikke mye den bruker ca 1,5 til 2 liter i timen ved marsjfart. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 14.September.2010 Del på Facebook Svart 14.September.2010 ok. jeg har sett litt på en sånn sollux, men synes den har litt liten uteplass, men inne i kabinen er den vel grei størrelse? Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 14.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2010 Med ac er nok uteplassen litt begrenset, men jeg er godt fornøyd med plassen både i forkabin og akterkabin.Er grei soveplass til 2 voksne i ac. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 14.September.2010 Del på Facebook Svart 14.September.2010 Men har du toaletter i ac eller inne i eget rom? Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 15.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2010 Har toalett i både forkabin og ac roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 15.September.2010 Del på Facebook Svart 15.September.2010 okey. En til gjester(i ac) og en til kapteinen(forkabin) ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.