Cyan Startet 22.April.2004 Del på Facebook Startet 22.April.2004 Jeg har en 23-fots tresnekke stående på traktorhenger i Nord-Odal, ca. 10 mil fra Oslo. Problemet er bare at jeg ikke har traktor... Er det noen som kan gi meg noen tips om hvordan jeg kan få den (billigst mulig) hjem til Oslo? Cyan Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 22.April.2004 Del på Facebook Svart 22.April.2004 Det hadde blitt en lang tur med traktor, ikke er det lov å kjøre på motorveien med de heller, og godt er det jeg hadde ringt til noen kranbil firmaer, både i område der båten er og i Oslo, for å hente inn priser. er nok den billigste måten. Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Cyan Svart 22.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2004 Kan jeg ikke låne hengern din da? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 22.April.2004 Del på Facebook Svart 22.April.2004 Sjekk med ulike transportfirma om de har noen oppdrag i denne retningen som går tomme i retur. Har de en bil som går tom i retur og er i passende størrelse, kan du sikkert komme rimelig unna det. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 22.April.2004 Del på Facebook Svart 22.April.2004 Kan jeg ikke låne hengern din da? Kunne vært mulig det, synd den er bare til opplag, (ikke reg og uten brems) du får heller skaffe et kranbil, så skal jeg kjøren ned for deg, BILLIG Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 22.April.2004 Del på Facebook Svart 22.April.2004 Ring Bjerklia transport. Holder til rett bortenfor Sanngrund camping på riksvei 2. Frakter båten min fra Årnes til Oslo hver sommer. Bra biler og bra folk der. Vil tippe en pris på ca 2500-3000. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Cyan Svart 24.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2004 Har faktisk fått ordna det ganske billig, nå! Ringte til et par kranbil -og tilhengerfirmaer. (Takk for tipset ) Det viser seg at hengeren ikke fungerer som annet enn stativ, da den både mangler bremser og lys. Så Jeg har fått leid en henger til 775 kr. døgnet. Med tanke på at båten bare skal fraktes ti mil, er det en grei pris! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.