Gnisten Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Noen som har kjennskap til hvem som kan ta på seg frakt av en 22-foter fra Stathelle (Bamble) til Bergen? Båten er 671cm og 2m bred med en vekt på ca. 2 tonn. Noen som har en prisantydning på dette? Quote .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Hans-Petter Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 du kan jo bare leie deg en stor tilhenger og ta det som en helgetur, Quote Link to post
Steinsvigen Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Hei du kan ringe Linco Frakt (Bodø) desse tok min båt fra Florø Til Ålesund prisen på det vart 9750 kr prat med ein som heiter Asbjørn (75507760) veldig hyggelige folk både på sjø og land. og eit anna pluss er at du slepp å lage krybbe til båten med Linco Frakt .Nord line krever det ..+ at dei var dobbelt så dyre. du kan også følge fraktebåten hvis du spør fint. Dei har høgtrykkspyler ombord og har du med deg ein presening kan du sikkert ha på bunnstoff på reisen det var ikkje eg klar over så eg fekk bare spyle den :-( Dei heiste meg på sjø i opent farvann veldig kjapt og enkelt.. Inne på sida mi kan du se på bilder av reisa mi på linken Saga 27 AC http://home.online.no/~steinn/ mvh Frode Quote http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Mouche Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 du kan jo bare leie deg en stor tilhenger og ta det som en helgetur, Hva slags bil trenger man for å trekke en båt på to tonn samt vekten av hengeren? Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Gnisten Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 Har en forholdsvis stor og tung bil men tar ikke denne på henger nei... Ingen som har kontakter i Bamble traktene? Quote .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Hansi Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 En stor amerikansk pickup eller Chevrolet Tahoe og tilsvarende biler klarer fint å trekke en slik ekvipasje uten problem. Men sjekk vognkortet først for å se hvor mye bilen har lov til å trekke. Quote Link to post
Gnisten Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 For å snu litt på det. Hvem kan anbefales for båtfrakt i Bergen og kan tenkes å være interessert i en langtur? Quote .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gnisten Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Har fått en pris på kr. 10.000.- Noen bedre? Quote .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Sistestyrmann Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Gnisten , ring Haukedal/Bergen Havne transport . De laster en god del med utgangs punkt Drammen, kan nok hende de har ledig kapasitet . Du burde kunne klare å få prisen ned under 10 lapper på en semi ,dersom båten ligger slik til at de ikke trenger stille med krane, men at det er truck tilgjengelig . Quote Link to post
Gnisten Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Ved nærmere ettertanke kjenner jeg jo en som har kjørt/kjører for Haukedal transport. Skal forhøre meg der. Andre gode forslag? Quote .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Sistestyrmann Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Da går du direkte på han for å få pris ,kjentfolk gir ofte best pris. Hvis ikke kan du spørre etter Ove ,daglig leder , jeg har jobbet 7 år for han . Hils ifra Werner som kjører for Johs Lunde Øst . Hadde jeg vært hjemme nå kunne jeg ha prøvd å få til noe for deg , vet det hender seg de kjører nesten tom til Bergen.Spesielt fredagen . Er dessverre i Kongo nå Quote Link to post
Recommended Posts