Jump to content

hva er riktig pris å ta for min tysse henger?

Noflow

Recommended Posts

Til de priser som her er nevnt så hadde i allefall jeg kjøpt en ny henger! Jeg har skrevet om dette før på forumet og har de senere år solgt i alt fire hengere (en varehenger og tre båthengere) som jeg har hatt siden de var nye, og erstattet disse med nye hengere. Det jeg tapte på disse 8/10 år gamle hengerne var faktisk ikke mere enn hva en ordentlig service på en henger vil/vil kunne koste og da har jeg fått meg en helt ny henger med garanti/dekket av Forbrukerkjøpsloven osv. Jeg har heller ikke hatt noen form for service/overhaling på disse eierne i min eiertid. I all enkelhet så er brukte hengere grovt overpriset, etter mitt syn, men markedet bestemmer og markedet vil ha det sånn, merkelig nok!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Båthenger er noe du alltid har bruk for. Ta heller vare på den, hvis du har plass. Det er ikke snakk om så veldig mye penger.

Bygg deg en kasse til den, så har du varehenger også.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Guest Avmønstret#

Bare å snekkre i vei, så lenge den ellers ikke bryter noen lover/forskrifter. Enkelte hengerprodusenter selger også kasser som kan monteres på båthengere. Og noen selger båtruller og vinsj som kan festes i en kassehenger.

Bare du passer på at den er festet skikkelig godt fast. Jeg bruker 4 kraftige bolter.

Det er en kvalitets Mjørud Henger fra 1967 :cool:

God som ny, og meget velholdt.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt