Noflow Startet 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Oktober.2008 hei, siden jeg nå ikke har båt så skal jeg selge hengeren min, tysse 6007 (tror jeg, skal finne det ut) men har absolutt ikke peiling på hva jeg skal ta for den, har dere noen meninger? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Skriv gjerne årsmodell, og totalvekt. Det er det som er utslagsgivende. Og om den har brems. Godt vedlikeholdte hengere holder seg godt i pris. Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Noflow Svart 18.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 500 kg totalvekt, 355 i nyttelast i flg. tysse sine nettsider, det er en 99 modell og den har ikke brems :) Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 tror prisen på denne er rundt 4-5000,- Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Kjøpte en maken ny i fjor og tror jeg betalte 5990.- eller 6990.- men du får vel 4000 for den vel? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Kjetil1 Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Da ville jeg prøvd meg på 5 lapper først, hvis den er hel og fin. Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Akora Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Hadde det ikke vært så langt unna hadde du hatt bud på 4 lapper Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Til de priser som her er nevnt så hadde i allefall jeg kjøpt en ny henger! Jeg har skrevet om dette før på forumet og har de senere år solgt i alt fire hengere (en varehenger og tre båthengere) som jeg har hatt siden de var nye, og erstattet disse med nye hengere. Det jeg tapte på disse 8/10 år gamle hengerne var faktisk ikke mere enn hva en ordentlig service på en henger vil/vil kunne koste og da har jeg fått meg en helt ny henger med garanti/dekket av Forbrukerkjøpsloven osv. Jeg har heller ikke hatt noen form for service/overhaling på disse eierne i min eiertid. I all enkelhet så er brukte hengere grovt overpriset, etter mitt syn, men markedet bestemmer og markedet vil ha det sånn, merkelig nok! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Seilaren Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Båthenger er noe du alltid har bruk for. Ta heller vare på den, hvis du har plass. Det er ikke snakk om så veldig mye penger. Bygg deg en kasse til den, så har du varehenger også. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Tintin Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Er det lov å ha hjemmesnekret kasse på båthengeren? En kjempegod ide så lenge det er lov. Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Bare å snekkre i vei, så lenge den ellers ikke bryter noen lover/forskrifter. Enkelte hengerprodusenter selger også kasser som kan monteres på båthengere. Og noen selger båtruller og vinsj som kan festes i en kassehenger. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Bare du passer på at den er festet skikkelig godt fast. Jeg bruker 4 kraftige bolter. Det er en kvalitets Mjørud Henger fra 1967 God som ny, og meget velholdt. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Noflow Svart 18.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 jaja... nå ligger hengern ute på finn til 5000,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.