Hulda Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 Aggregatet mitt har eksos på 40 mm dia. Men ellers er det bare å ta en passende rørstump, kjøpe en bussing med korrekte gjenger og sveise den på. Vanlige rørdeler, slikt får vi som bor i nærheten av Moss kjøpt hos Hydroscan. Jeg driver og vurderer denslags, billig forsikring. Nå har jeg mekanikerører og hører på eksoslåten om vannet blir redusert. Sitér dette innlegget Link to post
janet Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 interessant lesing dette, tidvis bruker jeg også eksostemp målere, følerne er montert ganske nærme utslippet fra motor, (jeg har egentlig ikke noe klart skille mellom eksosmanifold og eksosrør) min bruk av dette er annerledes, med en godt justert motor forventer jeg ganske lik eksostemp i alle rør, er det nevneverdig avvik i et rør eller 2 så er det en indikasjon på at noe er ute av gjenge slik at forbrenningen i en eller 2 sylindere ikke er som den burde burde være injector problem? dårlige tetninger på injector, møkkete injector+ sliten tennplugg? nedsota tennplugg<+ coil problem? fordeler problem? problem med kabling mellom coil fordelere og tennplugger? ignitor problem? Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.