Droll Startet 19.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2008 Tennings lås ifra Maritim...Erfaringer ?? Tenningslås 3 trinn med gløding/choke . art 10182-02 Har hatt denne i ca 1,5 år ( 2 somre ), start funksjonen er nå helt kaputt, starter muligens HVIS jeg vrir om nøkkelen...holder OG rister litt . Er det flere som har erfaring med samme tennings lås ??, eller er det bare meg som har fått en mandags modell ?? Kommer bare til å bytte ut låsen, er ikke så mye verdt at jeg gidder å gjøre noe med det....bare lurer om min kjære venn Murphy kunne hatt noe med saken å gjøre , eller.... Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
barentz Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Ikke jeg selv, men jeg vet en som kjøpte maken. Bare dritt. Den choke fungsjonen var mildest talt tungbetjent. Må pressse og gnugge på den. Start funksjonen var også noe suspekt ettersom jeg husker... men når du hadde fått den i gang gikk det fint å stanse den Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Har hatt 2 stk av tilsvarende plast-type uten choke fra Navigare, de har fungert fint men jeg har også hørt at det fort blir problemer med choke funksjonen på sånne billiglåser. Er nok bare å røske ut og kjøpe no bedre. Det hadde ikke vært en ide å koble choken på en egen vippebryterved siden av? Evt. med en lydvarsler? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
csvirus Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Nå fører jo maritim sierra sitt delesortiment, der kan du få tak i tilsvarende til orginal tenningslås til Mercury/mariner, omc og sikkert flere... ikke var prisen ille heller, kan det ha vert 2-300kr? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.