toreboy Startet 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2008 hei, har kjøpt meg en båt i vår med mercruiser 4,2 d-tronic 300. nå er det tid for opplag. har noen der ute en real beskrivelse av konservering av denne motoren? har kjørt den varm med ferskvann nå, og kjørt 10 liter frostveske direkte inn filteret for inntak av vann til varmeveksleren. kontorlerte så at frostveske kom ut på eksosen. må jeg passe på flere steder at det ikke står vann? finnes det noen manual for denne jobben? på forhånd takk for hjelpa Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2008 Det sitter noen zink anoder i veksler og oljekjøler trur jeg og i eksosen Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Seasu Svart 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2008 Her kan du laste ned brukermanualen til motoren.Brunsw Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.