chrisrik Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 Er ganske mange her inne som ikke liker tanken på å chippe eller trimme båtmotorer, personlig vet jeg ikke helt hvor jeg stiller meg (lille jeg kan tilsier chip = OK). Men søk det opp her inne før dere begynner med det :-) Fine båter er det uansett.. Og han med garasje under huset for båten, det er bare ekkelt heldig. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Hidravasen Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Hei Fiiiskaren. Hvordan går det med denne saken? fått noe mer fart ?????? Hidravasen Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Ulv I Svart 3.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Ja, hvordan gikk det med saken? Er det forresten en ES 320 eller ES 350 du har? Det er en ES 320 jeg har.. jeg fikk 35,4 knop som maks på den i sommer. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
koala Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Hei. Har en Schaefer 290, men sliter med at webastoen slår seg av hele tiden. Noen som kjenner til dette problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.