Yankee Startet 20.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2008 Hei, er lei av billigverktøyet lurte på å kjøpe inn bordsag(sirkelsag), vet ikke helt hva de heter, av bra merke. eks. DeWalt, Hitachi eller lignende. Finnes det noen nettbutikker eller andre steder som er billige? Noen som har erfaring med bordsager av bra merke? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Jeg har en Dewalt kapp og gjærsag (bordsag), og er veldig fornøyd med den. Har hatt den noen år nå. Du får nesten sammenlingne priser hos de forskjellige byggsentre/jernvarer. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 (redigert) Synes den vendbare kapp/gjær/kløv saga til Cotech, hos clas olson, ser mistenkelig lik ut som min Makita. Hvis det er tilfelle, er det 7000,- kr å spare. Makita: https://verktoybutikken.netbox.no/butikk/ca...products_id/300 Cotech: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=40458465 Forøvrig veldig godt fornøyd med Makita sag, og Elu(dewalt) kapp og gjerdesag. Redigert 21.Oktober.2008 av Gullfisk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Hvis du går inn på byggbolig.no så er verktøy eget tema under forumet. Såvidt jeg har skjønt så har folk handlet kvalitetsbatteriverktøy fra USA over lengre tid. Det har normalt vært halv pris, levert på døra i Norge. Nå er jo krona svekket, så avansen er jo noe mindre, men dog. Til den prisen kan man leve med vanskeliggjort/redusert garantimuligheter. Ville sjekka før jeg tømte lommebok og konto hos en norsk forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Det meste som selges i USA er jo for 110V og ikke så veldig anvendelig her på berget. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Det meste som selges i USA er jo for 110V og ikke så veldig anvendelig her på berget. Batteriverktøy. Men "norsk" lader må man kjøpe her på berget. Har inntrykk av at veldig mange håndtverkere har gått mer og mer over til batteriverktøy. Proffverktøy på 24V, og mer, med mange Amp. er ekstremt kraftig. En fordel ved lav pris er jo at man kan kjøpe bedre/kraftigere verktøy enn ellers. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Bauhaus har prisgaranti. De fører flere av de kjente merkene. AB Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Honduras Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Har bedrevet en del amatør-snekring. Tidligere hadde jeg tilgang til en DW kombisag. Den type man snur rundt for å klyve. Det er en kjekk sag hvis du skal drasse mye rundt på den da du har både kapp/gjær og klyv i en sag. Men.... jeg vil mene at det er en halvbra klyvsag, og en halvbra gjærsag. Måtte kjøpe meg egen sag for en tid tilbake, og kjøpte da: Bosch GCM 8 kapp/gjærsag Bosch PTS 10 Klyvsag Dette koster ca det samme som DW kombi saga, og du har nå fått gjærsag med laser som tar mye større materialer og er mye mer stødig og nøyaktig, samtidig som du har fått ei klyvsag med større bord, bedre mothold osv. Ulempen er at de samlet tar litt større plass, men det er ikke noe problem for meg. Bauhaus er billigst, men nærmeste BH er i Drammen for min del. mange mil samt dyr tunnel unna Sarpsborg. Så jeg printet ut prisen fra BH og ruslet innom min nærmeste Tools-butikk og spurte om å få samme tilbudet. Han la seg ett par hundre kroner over, og vi hadde en handel Så det er MIN anbefalning... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Trond Aasvoll Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Dewalt kapp og gjærsag (bordsag), investerte jeg i for noen år siden. Vurderte noe billig før denne. Men etter å ha brukt dewalt saga en kort stund, skjønte jeg at det var en riktig investering. Saga er kjempe bra og nøyaktig å sage med, og er like bra den dag i dag. Sitér dette innlegget Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
Mulligan Svart 21.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2008 Jepp. Jeg har en deWalt 711. Det er en svært presis maskin. Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 22.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2008 Var om dagen ned i Torp i Uddevalla og så på verktøyer i www.jula.se. Ble overrasket over hvilken pris muligt er å tilby tingene på, faktisk var ikke alt søppel dem hadde. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
JVP Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Hei. Er du lei av å plages med dårlig verktøy, kan du gjøre som "proffene" og handle hos Motek... http://www.motek.no/wsp/motekweb/frontend....;template=main# Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 motek rocks... har selv festool klyvesag :D:D:D Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 drar opp denne: skulle hatt en makita ls0714 L even en Bosh Gcm 8s...noen som vet hvor en kan skaffe disse billigst mulig? ... Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 Siden vi ikke får noe hint om hvor i landet du bor.... Bauhaus pleier å gi bra priser. Gå inn på profilen din og legg inn fylke, by eller hva du er komfortabel med. Gjør det enklere å gi råd om hvor... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
andk Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 sorry: Ålesund er hintet;) men ikke fremmed for å handle på nett:D Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 Her er mye snadder men er du ute etter fein blad som er rimelig her så vær oppmerksom på at de er tykkere en de orginale og dermed tregere å sage med Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
volvo_penta_ Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 El. verktøy handler jeg bestandig fra USA. Desverre for dyrt å kjøpe slikt her i landet. Har vært kjempe fornøgd hver gang, og frakten er som regel raskere enn hva det norke postvesenet kan klare. Bestilte drill fredag kl. 18.00, og levert på døra mandag kl 15.00. Ikke noe problem å handle langt bortenfra da. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 (redigert) DENNE hadde vært kjekk å ha. Veiledende skal visstnok være 2498kr for den ? Men koster mere HER Redigert 28.November.2011 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Permagne Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 Noen som kan anbefale butikker i USA som er brukbare? Per Magne Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 Jeg har bestillt en del fra www.hardwaresales.com, disse har jeg vært svært godt fornøgd med. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 Julegaven for far. Syntes dette var mye fine leker for billig penge. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 28.November.2011 Del på Facebook Svart 28.November.2011 Julegaven for far. Syntes dette var mye fine leker for billig penge ja den vinkeltrekkeren er genial. jeg kjøpte et litt større sett i fjor med multikutter også, men det kostet jo en del mere. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Gullfisk Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 Det ER med multikutter.5 deler med lykt, og tre batterier. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 til den prisen?? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.