BjonEE Startet 20.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2008 Hei! Jeg maa faa tak i en starter, evt reparasjonssett til starter, og innslag til en Evinrude 1976 75 hester. Jeg antar at starter heter starter, men hva er innslag paa engelsk? Da slipper jeg kanskje aa ende opp med noe helt annet... Hilsen Bjorn Sitér dette innlegget Link to post
lundberg Svart 20.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2008 jag tror att det är coil Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Enes 44 Svart 20.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2008 Solenoid Sitér dette innlegget Link to post
lundberg Svart 20.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2008 japp det va det ja Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.