Sjarkens venn Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Hei Jeg har et spørsmål angående en startmotor til en MWM 56 hk fra 1983. Da den forrige startmotoren er ødelagt, må jeg ha ny. Derfor lurer jeg på hvilken startmotor kan brukes? Edited October 21, 2008 by Sjarkens venn (see edit history) Quote Link to post
OPTIMAL Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Er det en D 226 eller D327? Hvor mange sylindre og hvor stort sylindervolum ? ISKRA har mange startere til MVM. Quote Link to post
Actros Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Du kan ta kontakt med Harstad Batteriservice, det er jo langt unna deg, men de skaffer det meste. De ordnet både dynamo og starter til min MWM når jeg hadde båt. Hadde en 78 HK tror jeg det var. Quote Link to post
SvartRøyk Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Prøv også Frydenbø Power. De fører alt av reservedeler til bla MWM. Har kanskje system med byttestarter også? Quote Link to post
stein erik olsen Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 lurte på en ting. mvm motorn... hvordan er disse motorer?er dæm stor i størrelse har en mvm motor som jeg mulig ska kjøpe.det jeg vet om den er at den har 4 syl og noen å 70 hk Quote Link to post
Recommended Posts