Jump to content

Hjelp/tips til krybbe for livflåte samt kalesjeduktyper

Verrie

Recommended Posts

Jeg trenger hjelp til 2 oppgaver :

Jeg har Viking 16 manns livflåte/"tønne" som mangler krybbe. Jeg pratet såvidt med en butikk som selger krybber og betakker meg til å kjøpe dette til de priser de opererer med. Er det noen som kjenner til om dette skal selges noe sted brukt, eller hvor jeg eventuelt kan få tak i dette til edruelig pris? Send isåfall IM/alternativt legg opplysninger ut her. Alt fra 1 til 7 stk er interessant (jeg skal ikke ha alle selv...).

Oppgave 2 er :

Jeg skal i utgangspunktet ha kalesjemaker til å lage trekk til flybrigden til oss, men så er det slik at ei bekjent gjerne vil gjøre denne jobben. Jeg har derfor undersøkt litt hvor jeg kan få tak i greit stoff, men det synes som noe vanskelig :

-stoffet skal kjøpes metervis

-stoffet skal være vanntett

-stoffet skal være lett å holde rent

-stoffet skal være tynnere enn kalesjeduk

-stoffet skal være off-white

Jeg har pratet med Helly Hansen Spesialprodukter som jeg vet har slikt stoff, men de selger ikke den type stoff videre.

Årsaken til at det helst ikke skal være vanlig kalesjeduk, er tyngde. Flybrigdarealet som skal dekkes er noe stort.

Forslag til hvor jeg kan handle?

Forslag til alternative duker ?