Enzo Startet 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2008 (redigert) Om man har en båt uten åpning i rekken og ønsker å ettermontere dette er det noen som vet hvor man får kjøpt slikt ? Redigert 22.Oktober.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sistestyrmann Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 Vet at dette kan kjøpes hos Lunde til Bavaria . Du får vel tak i hos leverandør av båten din ? Hvis ikke går vel det meste an å lage hos en grovsmed Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 22.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 (redigert) Jeg vet det fås hos de forskjellige båtimportørene men jeg ønsker ikke å handle der så jeg lurte på om det finner en butikk lignende seatronic,malfix osv som har slikt Redigert 22.Oktober.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 Jeg tror du må spørre HR. De bruker ikke systemrekker. De har sine egne. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 Har du kikket på det Seasea har? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 22.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 Takk takk da har jeg den infoen jeg trenger Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 jeg har også slike åpninger på min ønskeliste. Det største problemet er å komme til på innsiden slik at en kan få festet dem på en skikkelig måte. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.