Enzo Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 (edited) Om man har en båt uten åpning i rekken og ønsker å ettermontere dette er det noen som vet hvor man får kjøpt slikt ? Edited October 22, 2008 by Enzo (see edit history) Quote Link to post
Sistestyrmann Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Vet at dette kan kjøpes hos Lunde til Bavaria . Du får vel tak i hos leverandør av båten din ? Hvis ikke går vel det meste an å lage hos en grovsmed Quote Link to post
Enzo Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 (edited) Jeg vet det fås hos de forskjellige båtimportørene men jeg ønsker ikke å handle der så jeg lurte på om det finner en butikk lignende seatronic,malfix osv som har slikt Edited October 22, 2008 by Enzo (see edit history) Quote Link to post
Mulligan Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Jeg tror du må spørre HR. De bruker ikke systemrekker. De har sine egne. Quote Link to post
Ben Sin Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Har du kikket på det Seasea har? Quote Link to post
Enzo Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Takk takk da har jeg den infoen jeg trenger Quote Link to post
Framtia Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 jeg har også slike åpninger på min ønskeliste. Det største problemet er å komme til på innsiden slik at en kan få festet dem på en skikkelig måte. Quote Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts