SES_71 Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Hei da er ny båt handlet Det jeg lurer på er om noen her har noen form for instruksjonsbok på Princess 35 hvis noe skikt finnes. SES_71 Quote Link to post
Beate Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Hei. Jeg har ringt litt rundt for deg. Hvis du henvender deg til Olav Stølsli hos Norsk Båtsenter i Bergen kan han kanskje hjelpe deg. Send mail til olav@norskbatsenter.com Lykke til hilsen Beate i Båtavisa Quote Link to post
SES_71 Posted October 23, 2008 Author Share Posted October 23, 2008 Hei takk for tips , melder tilbake om status senere . Har sendt han en mail nå Quote Link to post
Bitteliten Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Ina Marin er importør i Sverige. De har masse gamle brosjyrer liggende på sin hjemmeside. Kanskje noen tips å få der`? Quote Link to post
REM Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Jeg har "Instruksjonsboka" til P35. Det er en maskinskrevet og relativt omfattende sak på en 30-40 A4 sider. Kommer du ingen vei hos Norsk Båtsenter, kan jeg altids åpne den og kopiere. La meg først høre utfallet hos NB da jeg er litt redd for å ødelegge den. Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts