joseph Startet 23.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2008 (redigert) Jeg sliter med å få tak i sirkulasjonpumpe eller repsett til volvo md 21 b, pumpen har gått ut av produksjon, så jeg trenger hjelp............. Redigert 23.Oktober.2008 av joseph (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 23.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2008 (redigert) Kansje her, eller her, Drevia, og her, og her Redigert 23.Oktober.2008 av horg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SES_71 Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Hei Vet du om dette er samme pumpen som til md 32? . Jeg tror dette er akuratt samme motoren bare 2 sylinderer "Lenger" isåfall har jeg en vann pumpe liggende, sjekk også om du har lekkasje fra sjøvanns pumpen da dette er vanelig på disse motorene. Jeg har også pakningsett til denne pumpen. Pris for begge er 1200.- SES_71 Sitér dette innlegget Link to post
joseph Svart 24.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Hei SES_71!!! Jeg er ikke sikker på om det er samme type pumpe. Har du mulighet til å sende bilde av pumpen på mail? Min adresse er frode.morland@arendalsskolen.no. Sjøvannspumpen fikk jeg ordnet ifjor. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Ser ut til at det er samme pumpen Som noen kanskje husker, har jeg slitt med å få tak i ferskvannspumpe til min MD32.Spesiell takk til Pirus som skaffet frem navn og telefon til: Leif Karlsson, i Gøteborg, tlf +46 31 24 69 63, fax nr +46 31 24 97 84. Han holder til på fergekaia, og han hadde repsett til pumpa til sek 3500,-. Han var også villig til å møte meg på halvveien, fordi det var greiere enn å sende/fortolle varer til Norge. En hyggelig fyr som hadde det meste til Volvo. Så etter et halvt år var jeg endelig i mål. Litt dyrt, men pumpe måtte jeg jo ha. Men jeg visste at lillebroren, MD21, også satt i Peugeot 504. Dro avgårde med pumpehus og hele sullamitten til B. O. Steen i Parkveien i Oslo. Traff en ung kar som var velvilligheten selv. Han fant frem til en pumpe med feil hus, men impelleren så riktig ut, pris 1850 kr. Sendte meg videre til Karihaugen, samme service der. De finner 2 varianter og bestiller begge fra hovedlageret. 2 dager senere sitter jeg med begge to og kan måle i fred og ro. Den til 1850 passet best.+ to standard SKF lagre kr 198,-, idag er pumpa ferdig reparert. Om noen dager sitter den på plass. Andre hjelpsomme, Kings Diesel mente å ha en, sender fax, den ligner, men er da så tidlig i prosessen at jeg fremdeles regner med å finne riktig pumpe. Jahre Motor hjelper meg med å få av impelleren på 504 pumpa. Hva med Volvoverksteder?? Jeg skal ikke nevne navn, men jeg har forsøkt de fleste fra Kolbotn til Asker. Greie nok folk, men det finnes ikke delenummer på pumpa lenger, beklager vi kan ikke hjelpe deg. Ingen av dem gjorde noe forsøk på å finne ut om det kunne være en slenger et eller annet sted. Dette drev jeg med i vinter, og ikke nå like før høysesong. Volvo Norge kunne heller ikke hjelpe meg, men en hyggelig kar der kopierte opp verkstedshåndboka til meg. Det må sies å være god service. Uansett, ting er i boks, og på mandag skal skipet ut. Gleder meg som en unge. Men den dagen jeg skal bytte motorer, spørs det om det blir Volvo. Selvom de har verksted på annenhvert nes. Sitér dette innlegget Link to post
SES_71 Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Hei ja Som Horg sier så skal dette være samme pumpe, jeg var rimelig sikker på det jeg også men ville ikke påstå det i og med jeg ikke var 100% sikker, pumpen er i alle fall din for kr 1000.- Sitér dette innlegget Link to post
joseph Svart 25.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Oktober.2008 Hei!! Jeg kan kjøpe den av deg, men er pumpen i god stand??? Har du et tlf som jeg kan kontakte deg på?? Sitér dette innlegget Link to post
SES_71 Svart 25.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2008 hei pumpen skal være i god stand du når meg på 92812011 Sitér dette innlegget Link to post
joseph Svart 16.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2008 Hei! Sirkulasjonpumpe til Volvo md 32 er ikke lik til volvo md 21 b. Er det noen som kan hjelpe meg med å få tak i en pumpe til md 21 b?????? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 16.November.2008 Del på Facebook Svart 16.November.2008 Gå p å finn og motor deler er delmotor der mulig du for kjøpt bare pumpa.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
snuzuki@gmail.com Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 hei,vet ikke om du har fått en ny pumpe,men jeg har en skvææær ny pumpe liggende,brukt kun 2 ganger,så havarerte motoren til han jeg kjøpte den av,følger også med pakning Sitér dette innlegget Link to post
Trøbbel Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Hei. Den pumpa di ligger vel ikke og slenger ennå vel? Veldig interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.