Pelle Parafin Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Har nå satt på "vinterkalesjen" og lurer da på hva gjør jeg med den jeg tok av?Kan den bare legges bort, vaske/imprignere den til våren,eller bør det gjøres nå?Det kan kansje være ett værproblem nå, til å utføre dette. Quote Link to post
Zach Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Prøvde et søk på "kalesje" og fikk opp et par hundre tråder. Rart om du ikke skulle finne noe der. Quote Link to post
Worry II Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Jeg tar av, vasker i badekarret (går 5-mila) med Bio-Tex (30-40 grader) Så brettes den pent, legges i kjeller-båt boden til våren. Impregeres når på båten igjen. Quote Link to post
Mariell Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Putter den i bilen kjører til Meier i Stokke. Som går over sømmer og glidlåser, vasker, impregnerer og lagrer frem til våren. Kostet 1100,- kroner sist vinter. Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Ribtjenester Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Putter den i bilen kjører til Meier i Stokke. Som går over sømmer og glidlåser, vasker, impregnerer og lagrer frem til våren.Kostet 1100,- kroner sist vinter. Hørtes ut som en vannvitig god ide har du noe nr til han fyren? Quote www.ribtjenester.no Link to post
Mariell Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Her har du den! Navn: Per Oscar Meier Besøksadresse: Smiløkka 1, 3173 Vear Telefon: 33 36 51 84 Men det må vel være kalesjemakere nærmere deg som driver med det samme? Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Ben Sin Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Oppbevarer den også fullstendig tørr og sammenbrettet i et tørt rom. Vask og impregnering om våren. Før den skal på båten. Quote Link to post
Recommended Posts