Jump to content

Kona klager på at jeg sitte for mye på Båtplassen, er det flere?

Ribtjenester

Recommended Posts

Jeg har vært med siden diskusjonene på Båtmagasinets Båtplassen førte til at Ingar opprettet eget forum, selv om jeg ikke registrerte som medlem før halvannen måned senere. Og siden har jeg stort sett vært innom flere ganger daglig. De gangene forumet er utilgjengelig pga oppdateringer etc kjenner jeg på en merkelig uro i kroppen....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
index skrev 53 minutter siden:

Jeg har vært med siden diskusjonene på Båtmagasinets Båtplassen førte til at Ingar opprettet eget forum,

....

siden har jeg stort sett vært innom flere ganger daglig. De gangene forumet er utilgjengelig pga oppdateringer etc kjenner jeg på en merkelig uro i kroppen....

Kanskje vi burde gå sammen om å anmelde eller saksøke Ingar? Det stoffet han distribuerer er jo mer vanedannende enn heroin ?

En sak for @Båtadvokaten kanskje ?

Nå har vel båtadvokkatten? vært her ganske lenge, så jeg er redd han er angrepet av samme stoffet vi andre har fått i oss.. ???

Jeg ramlet inn etter masse søking på båtstoff, i 2005.. 

Siden det har jeg vært inne flere ganger daglig for å få stillet abstinenser bittelitt:flag_bp:

Endelig ble det Bobåt

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...