Ficher Startet 26.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2008 Ser det som forebyggende når folk blir opplyst om ekstremvarseler her på forum ( ikke alle får disse med seg) Men , hva er best ........en fast post for dette, feks (Vestlendinger - Sjekk fortøyningene ). Eller bør vi ha et eget OBS emne når slike ekstremvarseler fra met.no setter inn.( da snakker jeg ikke om en liten storm) Føler at mye "utenom snakk" gjør de faste emnene litt lange, og folk gidder ikke og kikke på de. ( mulig jeg tar feil) Hva mener dere...... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2008 Jeg vil ikke si at du tar feil, men hadde det ikke vært for all utenomsnakket så kunne vi heller gått inn på YR.no i stedet. Her på BP "kjenner" vi hverandre så godt at vi vet omtrent hvor folk har båtene sine liggende. Om de ligger på vannet eller på land. Dette er BP på sitt beste etter min mening. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ficher Svart 26.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2008 Er ikke imot utenomsnakk i de forskjellige emnene ( er jo et forum dette ) .... men ofte blir faste emner litt lange og budskapet blir ikke lest av alle Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 26.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2008 Vet ikke helt, de aller fleste av oss frekventerer sikkert også en eller annen værside i løpet av dagen. Eller vi får det inn via nettaviser og lignende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.