hifo Svart 28.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 (redigert) hehe . da misforsto :-) Redigert 28.Oktober.2008 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Baywatch Svart 28.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 Kloke ord, Pinkvin. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 28.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Brutus Svart 28.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 Men det kan jo lønne seg å plukke ut vhf, kartplotter og annen løs elektronikk man måtte ha ombord før båten går i opplag?? Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 28.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 Hver gang jeg leser ting som dette på båtplassen så streifer en tanke meg, hva tenker de som har en søster, eller en bror, eller unger som har havna på skråplanet, kanskje blitt rusavhengige, kanskje begår vinningstyverier for å finansiere sitt forbruk. Det er ikke uvanlig at rusavhengige kriminelle har familie som synes mer synd på gjerningsmannen enn offeret. Men en slik tankegang hjelper ingen, særlig ikke de som blir utsatt for tyverier og hærverk. Jeg tror heller ikke at familien skal unnskylde eller "forstå" slike handlinger nesten så langt at det er "helt greit" at de foretar seg kriminelle handlinger. Hvis du tar sjansen på å bryte deg inn i andres eiendom for å drive hærverk eller stjele, må du ta konsekvensen av dine handlinger og møte det som kommer... Tar jeg en tante, datter, sønn eller stemor på fersken i min båt, blir de helt klart ikke møtt med forståelse, men med en real omgang med juling. Det er noe jeg har tro på fungerer mye bedre, Tror kanskje Zyklon B eller andre varianter kan bli litt vel voldsomt (skjønte at det var en spøk), så god gammeldags juling er min løsning helt til jeg ser at noe annet fungerer bedre. At rettsapparatet og politimyndighetene svikter sin oppgave hjelper ikke de kriminelle i det hele tatt, vi vil bare gradvis oppleve at folk tar "loven" i sin egen hånd i ren frustrasjon. Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
alfb Svart 28.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 (redigert) Enig med Ulven her Redigert 28.Oktober.2008 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 28.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 Minner om Charlie Chaplins film The Great Dictator som folk fortsatt ler seg skakke av selv om utgangspunktet kan være svært så alvorlig. Der har du ett glimrende eksempel på hva en dyktig komiker kan foreta seg.. En helt grunnleggende sak er at han driver gjøn med overgriperen, ikke offeret... Er enig i at vi lar denne ligge nå. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Tonic Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Hadde vært noe å rotet i båtene på opplagsplassen min i helga gitt. Tømt brannslokkningsapp etc. Hva med å sette hestegjerdestrøm i badeplattform/stige. De vil jo ikke ta i den to ganger, og de er ikke lure nok til å prøve å jorde... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Hadde vært noe å rotet i båtene på opplagsplassen min i helga gitt. Tømt brannslokkningsapp etc. For noe drit Håper de ikke tømte slokkeren inne i båtene...?? Er nesten umulig å få helt bort fra alle kriker og kroker. Aggresivt er pulveret også... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
SandAnker Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Syns jeg så kun en kontroll enhet for autopilot på finn til salgs i går, skal se om jeg finner den igjen, er jo ikke sikkert det er den, men man vet jo aldri hvor frekke folk er.. :smash: Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Her er jo noen...Er det noe sånt du savner? Eller ser det annerledes ut? Hvilke merke er det? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 4.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2008 Merket er Raymarine. Det jeg savner er betjeningsenheten til en S1 rattpilot. Betjeningsenheten heter ST60002. Men ellers takk for hjelpen Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Jawik Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Marwin ble kvitt grevlingen - tror han - ved bruk av NRK-P3. Kan jo også ha samme virkning på ubudne gjester. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.