Lazyjack Startet 27.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2008 På denne motoren sitter det en manuell matepumpe av en type jeg ikke har vært borti før. Hvordan brukes den for å pumpe frem diesel ved lufting? Synes ikke denne belgen lar seg presse noe videre sammen. Har jeg misforstått hvordan den skal brukes? Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 27.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2008 Har D2-55, og det er sikkert samme greia. Dersom ikke svinghjulet står i rett posisjon, er effekten dårlig. Med andre ord, pumper du uten resultat, drei litt på motoren, og det hele bedrer seg. Det står litt om det i instruksjons boken. (den boken nordmenn aldri leser) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 27.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2008 Kjenner til problemet med dårlig pumpevirkning om motoren står i feil stilling og skal sjekke det Men pumpa - ideen er altså at gummibelgen bare skal presses gjentagne ganger inn? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 27.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2008 Har også D2-55. I tilegg til belgen sitter det en lufteskrue ved siden av. Jeg har ikke brukt den, men åpnet diesel dysen og luftet den veien. Sikkert ikke reglementert. Men funker og er enkelt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.