Bernt Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 (edited) Skulle gjerne vist hva dette er til , det kommer fra et båt verksted som ble konk på 90 tallet Bernt Edited October 27, 2008 by bernt (see edit history) Quote Link to post
Lars Hansen Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Kan det være verktøy for å henge opp hekkaggregat i, for å lette montering? Quote Link to post
Trond Aasvoll Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Den til høyre er for å løfte ned eller opp drevet(f,eks 280 eller 290 drev) når en monterer den av eller skal ha den på. Quote Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
TB2855 Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Den til venstre ser ut som en eller annen jigg for montering på fres eller eit sagbord. Hørtes det furnuftig ut: Quote Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Recommended Posts