Guest Sparky Startet 24.April.2004 Del på Facebook Startet 24.April.2004 Ville bare nevne at jeg igår saget hull til kompasset med en billig Black & Decker med blad X25772 (for plast). Rent og fint snitt uten flising. mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 25.April.2004 Del på Facebook Svart 25.April.2004 Saget du hull i instrument bordet? Passet du på om det var ledninger på baksiden da som kunne bli skadet. Det sagbladet du nevner er det blad som er spesialkonstruert for glassfiber? Eller var det fintannet blad lik baufil blad? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Guest Sparky Svart 25.April.2004 Del på Facebook Svart 25.April.2004 Jeg saget hull i skroget ved nedgang til salong. Styrbor side, hvis dukjenner maxi77. Har lagt om ledningsføringen ifjor, så de har jeg full kontroll på Sagbladet er laget for saging i aluminium og plastmateriale. mvh jan Saget du hull i instrument bordet? Passet du på om det var ledninger på baksiden da som kunne bli skadet. Det sagbladet du nevner er det blad som er spesialkonstruert for glassfiber? Eller var det fintannet blad lik baufil blad? Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 25.April.2004 Del på Facebook Svart 25.April.2004 Er flink Du Jan Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 26.April.2004 Del på Facebook Svart 26.April.2004 I noen sammenheng ,ja. I denne sammenheng ikke så flink, men forsøker å bidra med det lille jeg kan. Har sett mange innlegg med spørsmål om stikksag/flising og materialer. Tenkte det var av interesse etter at man har gjort noen erfaringer. Kanskje du har noe å bidra med i denne sammenheng? mvh jan Er flink Du Jan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.