henboe Startet 24.April.2004 Link til dette innlegget Startet 24.April.2004 Kjøpte båten i fjor høst, og fikk ikke prøvde den noe særlig.... nå i vinter har den gått igjennom en enorm oppussing, og framstår som ny.. både teknisk og interiørmessig..og endelig.. idag skal den på sjøen.... reiser til havna nå, og været er perfekt!!!! Mvh Henboe Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 24.April.2004 Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 Hei Måtte hell og lykke følge deg på de syv hav. (og noen fjorder) mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 24.April.2004 Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 Gratulerer, og lykke til Henboe :flag: Tenker dette er som både julekvelden og 17. mai samtidig for Deg :yesnod: Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 24.April.2004 Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 Kjøpte båten i fjor høst, og fikk ikke prøvde den noe særlig.... nå i vinter har den gått igjennom en enorm oppussing, og framstår som ny.. både teknisk og interiørmessig..og endelig.. idag skal den på sjøen.... reiser til havna nå, og været er perfekt!!!! Mvh Henboe Gratulerer, du er kommet dit jeg håper på og være snart (ferdig), du har ikke noen bilder da, av før og etter, morsomt å se hva andre har fått til. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 24.April.2004 Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 Lykke til med sjøsetting og prøvetur. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
bbergs Svart 24.April.2004 Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 Lykke til med sjøsettingen du kommer til og få mange fine stunder på fjorden med gode venner og gode båtvenner. Jeg har hatt båten ute en uke allerede ,men har ikke hatt tid til og bruke den enda . Gråter en tår men dette skal jeg og rederinnen ta igjen med gode båtvenner . :yesnod: :diving Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 24.April.2004 Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 Lykke til med sjøsetting og prøveturen din. Det vil sikkert bli bra! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 24.April.2004 Link til dette innlegget Svart 24.April.2004 .......og endelig.. idag skal den på sjøen.... reiser til havna nå, og været er perfekt!!Så spennede, henboe! Gratulerer med ny båt og jeg håper at den svarer til forventningen! Nyt dagen og kos deg - dette er en helt spesiell følelse som man må ta vare på. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.