Jump to content

Denne dagen har jeg ventet lenge på..


henboe

Recommended Posts

Kjøpte båten i fjor høst, og fikk ikke prøvde den noe særlig.... nå i vinter har den gått igjennom en enorm oppussing, og framstår som ny.. både teknisk og interiørmessig..og endelig.. idag skal den på sjøen.... reiser til havna nå, og været er perfekt!!!!

Mvh

Henboe

Gratulerer, du er kommet dit jeg håper på og være snart (ferdig), du har ikke noen bilder da, av før og etter, morsomt å se hva andre har fått til. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Lykke til med sjøsettingen du kommer til og få mange fine stunder på fjorden med  :flag: gode venner og gode båtvenner.

Jeg har hatt båten ute en uke allerede ,men har ikke hatt tid til og bruke den enda .

Gråter en tår men dette skal jeg og rederinnen ta igjen med gode båtvenner .

 

:yesnod: :yesnod: :diving :flag:

Link to post
Share on other sites

.......og endelig.. idag skal den på sjøen.... reiser til havna nå, og været er perfekt!!

Så spennede, henboe! Gratulerer med ny båt og jeg håper at den svarer til forventningen! Nyt dagen og kos deg - dette er en helt spesiell følelse som man må ta vare på.  :yesnod:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...