orjack Startet 28.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2008 Er det mulig å få gløding på en kad300, og evt hva og hvordan kan dette gjøres. Motoren er noe tungstartet når den er kald, og har jeg ikke ganske fulle batterier kan jeg bare glemme å få start. Tengte da at det er rart de ikke er gløding på motoren slik det er på biler. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 28.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 På mine KAD 32 så er dette ekstra utstyr.. jeg har det ikke.. og som du sier blir de tungstartet ved kaldt vær.. må kværne lenge 5-10 sek(vant til yanmar som starter bare du ser på den ) Det er nok ekstra utsyr til din også hør med VP Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
orjack Svart 28.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2008 Vet du noe om dette ekstrautstyret er noe som lar seg gjøre å monter selv eller er det såpass komplisert at det må gjøres av VP-mekaniker. Hva heter dette ekstrautstyret, tenker da på å søke på det i USA. Før kronen falt har jo prisen vært 1/3 av prisen i Norge i tillegg til raskere levering Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.